środa, 27 lipca 2016

Spódniczki w stylu Ariany


 Hejka! Dzisiaj postanowiłam napisać dla was posta na temat spódniczek w stylu Ariany. Zapraszam do czytania!




 Jak wiecie Ariana bardzo często nosi spódniczki. Są one zazwyczaj krótkie, lecz zdarza się, że założy nieco dłuższą. W obecnym stylu są one zazwyczaj białe lub czarne. W starym zaś są one pastelowe lub w kwiatuszki.


                                             OBECNY STYL

 








STARY STYL 








Dziękuję za obejrzenie posta i zapraszam do oglądania kolejnych oraz komentowania! <3

Jeśli macie pomysły na następnego posta piszcie w komentarzach!




3 komentarze:

  1. Hej! Bardzo fajny post i świetny blog! Jestem zadowolona, że jest tak bardzo aktywny ! Zapraszam również na mój blog! Posty dodaje codziennie! Oczywiście jest też o Ari <3 Zapraszam serdecznie :) Link: http://karolinamiller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :* Chętnie odwiedzimy twojego bloga!! Pozdrawiamy ;)

      Usuń
  2. Hej! Bardzo fajny post i świetny blog! Jestem zadowolona, że jest tak bardzo aktywny ! Zapraszam również na mój blog! Posty dodaje codziennie! Oczywiście jest też o Ari <3 Zapraszam serdecznie :) Link: http://karolinamiller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń