piątek, 12 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL Piórniki w stylu Ariany


 Hejka ! Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem z serii Back To School. Będzie on dotyczył piórników w nowym i starym stylu Ariany. Nie przedłużając, zapraszam do czytania!


                                   
OBECNY STYL

Piórniki w obecnym stylu będą raczej jednolite w stonowanych kolorach, jak czarny biały czy szary.















STARY STYL

Piórnik w starym stylu będą bardzo kolorowe, zabawne i na pewno nie zabraknie wzoru w kwiatuszki!










Dziękuję za obejrzenie posta i zapraszam do oglądania kolejnych oraz komentowania! <3

PS Przypominam o konkursie w którym warto wziąć udział !!!







6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post:) Piórniki bardzo mi się podobają, na pewno jakiś sb kupię:) Mam do was jednak prośbę. Niedługo wybieram się wesele i potrzebuję jakiejś sukienki. Dlatego pomyślałam, że mogłybyście zrobić post o sukienkach na takiego typu okazje, oczywiście w stylu Ari. Ariana dużo razy pokazywała się w takich kreacjach np. na różnych galach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, ja niestety już kupiłam piórniki.

    OdpowiedzUsuń